Siviero, un oasi al desert de les lesions
La titularitat del central argentí alegra el panorama d'un Mallorca amb multitud de baixes
Ariel Ibagaza, Carlos Roa i Leo Biagini, a ca seva, Engonga, Miquel Soler i Marcos, entrenant-se molt suaument i pel seu compte, Niño i Carlos retirant-se de l'entrenament per lesions... el panorama del Reial Mallorca per viatjar a Donostia no sembla gaire encoratjador, però la nota d'alegria arriba quan es pega un cop d'ull a la figura de Gustavo Lionel Siviero. L'argentí ha passat el calvari que ningú no vol passar, una lesió al genoll. Ha observat amb impotència com el seu equip anava de desastre en desastre a la Lliga. L'arribada de Kresic ha canviat el dibuix, ara hi ha tres centrals, i un d'ells, Olaizola, diumenge no podrà jugar perquè està sancionat. La titularitat torna a cridar a la porta de Siviero: «Ja tenia ganes de tornar, i pareix que se'n presenta l'oportunitat. Duia molt de temps preparant-me per a aquest moment, i tant de bo vagi bé».
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.