El Mallorca jugarà contra l'Slovan Liberec a la Copa de la UEFA
Al València li ha tocat un rival molt complicat, el Celtic de Glasgow
Suissaa02/11/01 0:00
El Mallorca jugarà contra l'Slovan Liberec els setzens de final de la Copa de la UEFA. L'equip txec és el que eliminà de la competició ahir el Celta. El conjunt que dirigeix Sergio Kresic jugarà el partit d'anada a Liberec, el proper 22 de novembre, i la tornada, a Palma, el 6 de desembre.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.