Binissalem
23/09/01 0:00
Recremats els efectius del Binissalem, per motius totalment justificats, se'ls presenta avui capvespre (17 hores) una altra papereta de les considerades de «ferrar i xapar»; tot un Vilafranca situat en el grup encapçalador de la taula de la veritat trepitjarà el rectangle de joc binissalemer disposat a aprofitar l'ocasió. El tècnic Miquel Bestard no podrà comptar amb la col·laboració de Salas ni tampoc amb la d'Alemany, encara que pels efectes recuperarà Vasco i Tovar, una vegada haver-se complimentat la sanció federativa. Pel que afecta al quadre vilafranquer, el tècnic Pep Sansó s'haurà de conformar amb els mateixos efectius que lluitaren el passat dijous contra el Ferrioler.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.