Els punts han de ser pel Manacor
El Balaguer es quedà amb menys homes dels permesos sobre el camp
Palma12/06/01 0:00
Greus incidents. L'àrbitre aragonès Fernando Armero Conde explica a l'acta oficial del partit que dissabte jugaren el Balaguer i el CE Manacor que hagué de suspendre el partit en el minut 43 de la segona part, perquè el conjunt català es va quedar amb menys de set jugadors en el terreny de joc. Els incidents començaren després que el Manacor aconseguís empatar. A la jugada immediatament anterior al gol, l'àrbitre, que inicialment havia assenyalat fora de banda favorable al Balaguer, decretà falta a favor del Manacor.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.