Un grup de veterans del Reial Mallorca dinà amb Luis Aragonés
Palma09/05/01 0:00
No es tractava d'un adéu, sinó d'una trobada per parlar dels vells temps, d'altres èpoques. L'Associació d'Antics Jugadors del Reial Mallorca es reuní ahir a dinar amb Luis Aragonés. L'anunci del rotatiu madrileny Marca del fitxatge del tècnic d'Hortaleza per l'Atlètic de Madrid per a la pròxima temporada fou "no podia ser d'altra manera" tema de conversació, malgrat que res no quedà en clar sobre la continuïtat o marxa del tècnic. Aragonés, malgrat que mai no és un plat de gust veure com anuncien el teu fitxatge per un altre club quan tens contracte amb vigor, es mostrà alegre i satisfet en tot moment.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.