Àlex Corretja i Joan Balcells cauen en la primera ronda
Montecarlo17/04/01 0:00
Àlex Corretja i Joan Balcells varen ser els únics representants espanyols que no varen poder superar la primera ronda del Torneig de Montecarlo de tennis, tercer dels Masters Series de la temporada, que es disputa damunt terra i està dotat amb 2.950.000 dòlars en premis. Corretja va caure en el seu primer partit davant el suec Magnus Gustafsson, procedent de la fase de classificació. Tot i guanyar el primer set en el desempat (5-7), el català es va enfonsar i va acabar encaixant un doble 6-2.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.