Masuoka assoleix el lideratge a cotxes
Les motos no varen córrer pel desacord entre l'organització i la Federació Espanyola
Castelló.04/01/01 0:00
El japonès Hiroshi Masuoka (Mitsubishi Pajero) es va situar al primer lloc de la classificació general de cotxes del raid París-Dakar un pic disputada la tercera especial, de cinc quilòmetres a Castelló, i en la qual les motos no varen poder competir i es limitaren a passejar davant el públic, atès el desacord econòmic entre els organitzadors de la prova i la Federació Espanyola de Motociclisme. La classificació a les motos, òbviament, continua igual, amb Richard Sainct com a líder, amb 54 segons d'avantatge sobre el català Joan Romà i 56 sobre el tercer, Giovanni Sala.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.