La Copa no respecta categories
Set equips de primera cauen als setzens de final davant rivals inferiors
Madrid04/01/01 0:00
Aquesta nova Copa, amb partit únic fins els vuitens de final, prometia sorpreses i no ha decebut. Si dimarts passat fou el Vila-real el que va caure davant un conjunt de la Segona Divisió B, el Granada, ahir foren eliminats fins a sis equips de Primera. La sorpresa més sonora la donà el Guadix, equip granadí de la Segona Divisió B, que eliminà el totpoderós València, líder en la lliga espanyola i a Europa, en un emocionant partit que acabà amb un ajustat 4-4 i que es va decidir en la tanda de penals, en què els locals varen estar més encertats que els de Cúper.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.