Mario Cipollini reconeix el seu error
El ciclista italià, però, diu que agredí Cerezo perquè se sentí «ferit profundament»
Palma01/09/00 0:00
El ciclista italià Mario Cipollini va demanar disculpes per la seva agressió al corredor espanyol Francisco Cerezo, per la qual cosa va ser expulsat de la Vuelta a Espanya, però va insistir que «vaig perdre la raó» en ser insultat. Cipollini va donar un cop de puny al ciclista espanyol Francisco Cerezo, del Vitalicio, durant el control de firmes de la cinquena etapa, que es va disputar dimecres passat, ja que, segons l'italià, aquest li havia dit «fill de p...» després d'una petita col·lisió de les seves bicicletes.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.