El Mallorca estrena Son Moix amb una derrota en el darrer sospir
El Reial Madrid superà els homes de Gómez (1-2) en temps de perllongació
1 Burgos (2), Olaizola (1), Fernando Niño (2), Siviero (1), Miquel Soler (1), Engonga (1), Lauren (2), Stankovic (1), Ibagaza (1), Carlos (2) i Quinteros (0).
Gabrich (1) suplí Quinteros en el minut 69, Nadal (1) suplí Engonga en el 75 i Serrizuela (1) entrà per Ibagaza en el 77.
Illgner (1), Míchel Salgado (0), Roberto Carlos (2), Fernando Hierro (0), Redondo (1), Raúl (2), Morientes (2), Savio (1), Anelka (1), Geremi (2) i Julio César (1).
McManamam (1) substituí Míchel Salgado en el minut 64 i Guti (2) suplí Anelka en el minut 69.
Losantos Omar (1) del Comitè Basc. Amonestà amb targeta groga els madridistes Fernando Redondo en el minut 37 i Fernando Hierro en el minut 72, i el mallorquinista Carlos en el minut 76.
minut 51, Stankovic treu una falta, Illgner no encerta a rebutjar la pilota davant la presència d'un atacant mallorquinista i Carlos aconsegueix el primer gol al nou Son Moix.
minut 90, Morientes, de llançament creuat.
minut 94, Raúl, amb un xut llunyà.
En els prolegòmens del partit, Olaizola, capità mallorquinista, va rebre el trofeu Alvear a l'esportivitat, corresponent a la temporada passada.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.