Confirmat: sonarà «La Balanguera»
L'acte protocol·lari de la cloenda finalitzarà amb l'himne de Mallorca
Palma10/07/99 0:00
Sonarà La Balanguera a la cerimònia de clausura de la Universíada i tancarà la part més solemne de la cloenda. És a dir, es podrà escoltar mentre s'apaga la flama universitària que ha presidit els Jocs Universitari al peveter de l'estadi de Son Moix. Així mateix, fonts de protocol de la Universíada confirmaren ahir a Diari de Balears que no està previst que s'interpreti l'himne espanyol i que, una vegada escoltada La Balanguera, s'iniciarà la part més lúdica i festiva de la cerimònia.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.