El Mallorca, a la recerca dels substituts

El club vermelló ja s'ha posat en marxa per reforçar l'equip amb vista a la pròxima temporada.

TW
0

El Reial Mallorca ja s'ha posat en marxa per cercar reforços amb vista a la pròxima temporada. Allò més urgent és trobar els substituts dels jugadors que ja han confirmat la seva marxa del club. La primera pedra, emperò, ja està posada. Mario Gómez ha estat l'home escollit per substituir Héctor Cúper al capdavant de la plantilla del primer equip. Al marge que aquest tècnic argentí, ex del Lanús, vulgui endur-se qualque futbolista de la seva confiança i desig, el Mallorca ja té sobre la seva taula una llista de reforços amb caire d'urgència.

Avui diumenge, Mateu Alemany i Pep Bonet, conseller delegat i secretari tècnic, respectivament, es desplacen cap a l'Argentina per tancar definitivament el fitxatge de Germán Burgos, porter del River Plate i de la selecció argentina que ocuparia el buit deixat per Carlos Roa en la porteria titular. Però aquest no és l'únic porter que té en la seva agenda el Reial Mallorca. Palop, del Vila-real és l'altra gran opció que manegen els tècnics de l'equip vermellenc per reforçar la plantilla. Palop és un porter jove que ha demostrat aquesta temporada una gran seguretat sota els pals. El valencià no és gaire assequible, encara que la seva cotització podria baixar considerablement si el seu equip, immers en la promoció, baixàs a Segona Divisió. Si Burgos fitxa finalment pel Mallorca, Palop podria acabar en el Màlaga.

Aquesta setmana Marcelino Elena confirmà el seu traspàs al Newcastle anglès, on jugarà les pròximes quatre temporades. L'asturià ja té el seu substitut. Lucas Alesandría és el nom que figura en primer lloc en la llista del Mallorca. Aquest argentí del Lanus destaca perquè és un defensa central molt jove (21 anys) però amb una gran projecció. A la baixa de Marcelino es podria afegir la de Siviero, amb una interessant oferta del València, tot i que l'argentí té difícil la seva sortida, ja que el Mallorca no està disposat a traspassar més jugadors.

Fins ara l'única arribada segura és la del defensa del Deportivo de la Corunya Armando Àlvarez, que ja ha arribat a un acord amb el Mallorca. El fitxatge d'Armando, emperò, podria suposar la marxa d'Olaizola, que amb importants ofertes de la Reial Societat i del Celta no està disposat a ser suplent.