El Constància se la juga a Mar Menor
Els d'Inca han de guanyar per mantenir intactes les seves opcions
Palma12/06/99 0:00
Dues jornades de la fase d'ascens a Segona Divisió B han estat suficients perquè els equips mallorquins que hi participen es quedassin quasi sense opcions. En tot cas, arriba ara la tercera jornada que pot ser definitiva en un o altre sentit. El Ferrioler obre avui el joc al seu terreny de joc davant el Premià de Mar. El partit, que començarà a les 18.30 hores, serà dirigit per l'àrbitre valencià Melchor Ibáñez. El conjunt de Son Ferriol rep la visita del conjunt català que, com els mallorquins, només compta també amb un punt. En tot cas, i considerant que diumenge passat empataren un i altre conjunt a terres catalanes, el Ferrioler té clares opcions de sumar els tres punts.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.