El Mallorca acceptaria vendre Roa per 1.500 milions de pessetes
L'entitat vermellenca i l'Udinese no es posen d'acord sobre l'opció de compra del defensa Pineda
Palma22/01/99 0:00
El Mallorca demana 1.500 milions de pessetes per Carlos Roa. Avui per avui, malgrat que la clàusula de rescissió del futbolista argentí és de 3.000 milions, el conjunt que presideix Guillem Reynés prescindiria del porter per just la meitat. Així ho va confirmar ahir Carlos Roa, que no va tenir cap inconvenient a reconèixer que les negociacions amb el Mallorca per perllongar el seu contracte estan pràcticament trencades.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.