Cúper: «Acabam l'any amb el deure complit»
L'entrenador, content perquè sumen un punt més
Palma21/12/98 0:00
El tècnic del Mallorca, Héctor Raúl Cúper, semblava estar conforme amb el resultat, encara que evidentment va lamentar no haver pogut guanyar. El tècnic argentí va dir que «estam feliços per acabar l'any sumant un punt, encara que no sé si he d'estar content per la trajectòria de l'equip durant aquest any o trist per no haver guanyat avui (per ahir)», i va reflexionar en veu alta: «Demanar més a l'equip seria injust, per tant crec que hem d'estar satisfets d'acabar l'any amb el deure complit».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.