Creus que l'expulsió de Pere Soler d'El Pi és una mesura injusta?
Una de les notícies més destacades de l'àmbit polític ha estat l'expulsió de Pere Soler i la suspensió de militància de Bel Febrer d'El Pi-Proposta per les Illes.
Enquesta
La votació està tancada
250 vots
També a Ara
- SIAU denuncia la situació d’exclusió de docents interins amb el català aprovat
- Prohens rep el cap de l'exèrcit d'ocupació
- Prohibeixen l’ús de telèfons mòbils a tots els centres de les Balears sostinguts amb fons públics
- El Teatre del Mar acull l’acte central de l’Any Llompart
- El PP defensa que només les llengües que són oficials «en tot un país» ho poden ser a Europa
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En Pere Soler, buida el seu ego pedalant, i després l’omple clicant a sobre del si….
Ara, El Pi, ja no té llast, tots els que queden són un ramellet de virtuts, començant pel president del Tribunal que ha expulsat a P. Soler (per substituir a la senyora de), un president inhabilitat per a càrrec públic, per bon noi, això si, i acabant pel president-manat.
Crec que en PERE SOLER deu tenir es dit engalavernat de tant de pitjar el SÍ. Aquesta és una magnifica iniciativa de DBalears per actuar contra el transfuguisme.
M'importa ben poc la dinàmica domèstica dels partits polítics. És cosa d'ells, dels seus equilibris interns, de les seves normes i de les transferències de poder. Els partits ens estan fent molt de mal, perquè posen per davant dels interessos de l'illa i del poble els seus propis. Mirau què està passant a Catalunya; mirau què està passant al País Valencià.