L’Assemblea de Docents torna amb força: «Seguirem educant en memòria i valors democràtics, antiracistes, feministes, científics i en llengua catalana»
Més de cent docents procedents d’una seixantena de centres de tot Mallorca s'han reunit aquest dimarts horabaixa la Sala d’Actes de l’IES Marratxí en assemblea extraordinària per a tractar un únic punt a l’ordre del dia: «coordinar una resposta col·lectiva contundent i sostinguda a l’atac a l’escola pública, democràtica i en català que suposa l’acord de pressuposts PP-Vox».
També a Illes Balears
- Un centenar de residents estrangers de Calvià obtenen el diploma de foraster
- L’Assemblea de Docents ja té calendari d’accions: «Els centres seran un mur de contenció davant l’acord de la vergonya»
- El conseller d’Educació diu que fa comptes augmentar la segregació del alumnes per raó de llengua, però no aclareix amb quin pressupost
- Assemblea de Docents: «Els acords de PP-Vox, quan arribin als centres, seran paper banyat»
- Javier Bonet, preocupat per la supervivència de l'idioma tümpisa i «altres llengües en risc d'extinció»
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
MascaróAquells esforços per espanyolitzar (els de Wert i molts altres) varen tenir els seus fruits, i alguns dels espanyolitzats llavors són els que ara voldrien que la feina continuàs. En tenim un grapat d’exemples per aquestes pàgines.
Un exministre espanyol del PP-Vox, octubre del 2019 declaracions a una agència de notícies : "Sigo pensando que hay que españolizar a los niños catalanes en los terminos en los que en su dia lo dije (2012)." Octubre del 2012 : "El ministro de cultura espanol, ha admitido que el interes del gobierno central es españolizar a los alumnos catalanes". Quina barra que tenen els xovinistes ultraespanyols. Però, com poden tenir tanta barra i insolència? Son uns grans experts en intentar projectar sobre els altres llurs misèries i restar tant amples. Cap agressió sense resposta.
MatrixVols dir “no adoctrineis”, perquè voltros sí que ho feis encantats.
no adoctrinemos politicament a los niños
KilomboNoo,amb valors de cara al sol,de la espanya grande y libre,del NO DO,del palo y tente tieso,conmigo o contra mi,de les tortures,afusallaments,caigudes des de sol,apallissaments al que eran diferents,pensaban diferent... Que més voxdrias,tornari,segur que encara ten la camia blava bordada en vermell,i caminas sempra ben de cara al sol.
en valores Woke