El Govern aprova «injectar liquiditat» a sectors afectats per la fallida de Thomas Cook
El Consell de Govern, a proposta de la Conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball, ha aprovat una línia de finançament, a través de la Societat de Garantia Recíproca ISBA, per injectar liquiditat als diferents sectors afectats per la fallida de l’operador turístic Thomas Cook a les Illes Balears. Aquests ajuts generaran una inversió global de 10 milions d’euros.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Una vergonya! Ja s´han refet amb altres clients. Quants n´hi ha que han de pasar a l´atur i no reben ni un caramel·let de més?
Es neoliberalisme és això: com si fos un socialisme girat a s'enrevés, en lloc de usar els bens comuns per afavorir es més necessitats, es fan servir perque es rics no deixin de fer es grans negocis que feien comptes fer.
Perfecte. Quan la meva empresa tingui problemes, ja els avisaré.