El Parlament europeu estudiarà la denúncia de Consubal contra Ryanair per «pràctiques abusives»
La Comissió de Peticions del Parlament Europeu ha convidat l'associació Consumidors i Usuaris de Balears (Consubal) a defensar, el pròxim 5 de setembre, la denúncia que van interposar sobre les «pràctiques abusives» de Ryanair per «separar famílies en els vols».
Tal i com ha recordat el portaveu de Consubal, Alfonso Rodríguez, Ryanair «assigna sistemàticament seients separats a les famílies que viatgen amb nins amb la finalitat que els usuaris hagin de pagar perquè se'ls assignin seients contigus».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.