Air Berlin s'interessa per l'hangar d'Iberia
El president Antich ho indicà ahir. A més, assegurà que el Govern fa feina amb les aerolínies que “aposten” per les Illes
El president del Govern, Francesc Antich, va informar ahir que la companyia aèria Air Berlin ja s'ha interessat per ocupar l'hangar de manteniment que abandonarà Iberia a l'aeroport de Son Sant Joan per tal de traslladar-lo a Barcelona. Així mateix, va assenyalar que actualment AENA també treballa amb Air Europa i altres companyies a fi d'ocupar un hangar que volen utilitzar per pintar avions. El cap de l'Executiu balear va destacar durant el ple del Parlament que el Govern fa feina amb aquelles companyies que aposten "de manera clara" per les Illes. En aquest sentit, va indicar que durant aquesta legislatura s'ha inaugurat un hub per a Air Berlin que "dóna la possibilitat de tenir connexió directa amb Alemanya i moltes altres ciutats d'Espanya". A més, va postil·lar que es treballa perquè Son Sant Joan disposi d'un hub internacional.
Per part seva, el portaveu del PP en el Parlament, Antoni Pastor, va qualificar la gestió del Govern balear en matèria aèria de "fracàs", després de recordar que companyies com Spanair i Aebal han traslladat la seva base de Son Sant Joan a altres aeroports, i que d'altres com Futura i LTE han tancat, la qual cosa ha suposat una pèrdua de fins a 2.500 llocs de feina. Així mateix, Pastor va criticar que hagi disminuït la partida dels pressuposts generals de l'Estat dedicada a sufragar el descompte aeri dels residents no peninsulars, fet que va definir "d'insult" per a la comunitat.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.