Sense pena ni glòria
La incertesa pel futur del turisme el 2009 féu optar enguany a la delegació balear per l'austeritat al World Travel Market de Londres. La promoció directa, sense adorns, fou l'aposta de la Conselleria
Palma14/11/08 0:00
El panorama no estava per gaires excessos a Londres. Així, la delegació balear optà enguany per l’austeritat en la World Travel Market: estands sobris amb un pressupost escàs que decidí no pagar el caixet de grans figures per promocionar les Illes. En lloc de treure a passejar l’star-system, la conselleria de Turisme ha preferit la promoció directa. La gran aposta fou el turisme de golf, amb dues presentacions per atreure vistants d’alt poder adquisitiu i augmentar així la despesa turística a les Illes.
També a Illes Balears
- Educació reuneix els directors dels centres de secundària de Mallorca per informar-los sobre el pròxim curs escolar
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- Com valores els dos anys de legislatura del Govern?
- El president de RTVE descarta que el nou canal en català (2CAT) es pugui veure al País Valencià i a les Balears a través de la TDT
- Josep Melià Ques reivindica un mallorquinisme «centrat» amb capacitat de «defensar els interessos de les Illes i afrontar els reptes econòmics i socials»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.