Sense pena ni glòria
La incertesa pel futur del turisme el 2009 féu optar enguany a la delegació balear per l'austeritat al World Travel Market de Londres. La promoció directa, sense adorns, fou l'aposta de la Conselleria
Palma14/11/08 0:00
El panorama no estava per gaires excessos a Londres. Així, la delegació balear optà enguany per l’austeritat en la World Travel Market: estands sobris amb un pressupost escàs que decidí no pagar el caixet de grans figures per promocionar les Illes. En lloc de treure a passejar l’star-system, la conselleria de Turisme ha preferit la promoció directa. La gran aposta fou el turisme de golf, amb dues presentacions per atreure vistants d’alt poder adquisitiu i augmentar així la despesa turística a les Illes.
També a Illes Balears
- Arruixada ciutadana contra Marga Prohens
- El conseller d’Educació diu que fa comptes augmentar la segregació del alumnes per raó de llengua, però no aclareix amb quin pressupost
- L’Associació d’Usuaris del Tren denuncia un cas de xenofòbia, actituds incíviques i demana a SFM que actuï
- Alexandre Miquel Novajra: «Més que la volta al món en tres-cents dies, faig la volta al dia en tres-cents mons»
- Camisetes verdes exhaurides. Divendres se'n distribuiran 10.000 més
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.