Berlín amb gust balear
Els berlinesos “tastaran” durant tres dies la cultura, la tradició i la gastronomia de les Illes en els envelats que s'han instal·lat al cor de la capital
Berlín04/06/08 0:00
L’Alexanderplatz, una de les places de la capital alemanya més transitades amb l’antic ajuntament i la torre de les comunicacions, serà l’escenari on els cavalls de Menorca, els correfocs, l’artesania illenca, les actuacions de grups tradicionals i moderns i la moda ad lib es mostrin davant les més de 200.000 persones que segons s’ha previst visitaran els envelats en els tres dies de promoció. Més de 200 persones enllestien ahir un muntatge pensat al detall per donar a conèixer la imatge menys habitual de les Illes amb cultura i tradició com a protagonistes.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Com sempre es generalitza sobre els productes de les Illes, però resulta que de totes no hi ha, falten les Pitiüses, perquè no ho sabem? misteris... o confirmeu la noticia o elimineul-a oer falsa, Gràcies