L'OCB de Manacor organitza una excursió al Puig de Son Talent en el marc de 'Caminam en català'
L'Obra Cultural Balear (OCB) de Manacor ha organitzat una excursió pels voltants de Manacor, concretament per la zona del Puig de Son Talent. Aquesta activitat està emmarcada dintre el cicle 'Caminam en català', que fins aleshores ha comptat amb una gran acceptació.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Que sigui en català és genial però ahir parlava amb un agent de l'ibanat: a Mallorca hi ha uns 300.000 "domingueros" que estimen tant la natura que surten dels centres urbans i la invadeixen constantment. Si la natura fos una dona serien uns maltractadors i òbviament no hi ha consentiment per part de les cabres, ovelles, voltors... "Només sí és sí". És estrany però l'esport de gimnàs esdevé més ecològic que els moviments de "domingueros". I fan falta més gimnasis en català.