Arriba la 53a edició dels Premis Octubre
28/10/2023. València, OCCC. 52 PREMIS OCTUBRE. Gala d'entrega de premis, amb premi a la delegació de TV3 al PV, i amb actuacions de La Maria, Sandra Monfort, Borja Penalba i Mireia Vives, Al Tall (homenatjats) i parlament final del president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonés. Els premiats són. Irene Tarrés (poesia), Paula Llorens (teatre), Neus Penalba (assaig), i Ferran Garcia-Oliver i Joan Duran (ex-aequo narrativa). Foto: ©PRATS i CAMPS | Ferran Aguiló
En un context polític advers per la llengua i la cultura catalanes al País Valencià, l'editorial Tres i Quatre ha convocat la 53a edició dels Premis Octubre. L’organització ha cregut convenient reafirmar la seva aposta per uns premis literaris que, d’ençà el 1972, «sempre han estat un revulsiu des del camp de les lletres».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.