Jansky inaugura els Dies Digitals del Teatre Principal d’Inca amb l’estrena d’una peça composta per al Museu del Calçat i la Indústria
Setmana de la música i la paraula al Teatre Principal d’Inca. Dijous, 5 d’octubre, a les 21 hores, els Jansky pujaran a l’escenari del Teatre dins el cicle Dies Digitals. Serà un concert especial on repassaran els 10 primers anys de trajectòria i on estrenaran una peça especialment composta per al Museu del Calçat d’Inca, coincidint amb la organització del primer Congrés Euroregional de Museografia Industrial que se celebra a la ciutat.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.