Marga Rotger actua a Barcelona aquest dissabte de la mà de BarnaSants
La cantautora mallorquina Marga Rotger actuarà aquest dissabte a les 20 hores al Centre Cultural l'Albareda de Barcelona. La cantant presenta un espectacle dedicat a Mallorca que aposta, segons informa la promotora, «per una expressió profunda sobre les dones».
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I aquesta dona que fa?
Llàstima de diminitiu. Sona tan lamentable com Rafa, Dani o Jose (així en diuen del batle de Palma, ni tan sols amb accent).