Documenta Balear presenta la novel·la 'La bicicleta republicana', una història ambientada en una illa independitzada
Edicions Documenta Balear presenta aquest dimecres, 19 d'abril, la novel·la d'intriga i acció La bicicleta republicana, escrita pel palmesà Albert Herranz Hammer.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Aquests són els municipis de les Balears al top 100 de demanda de lloguer
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ningú diria això d'una illa independitzada, si a la portada posen la bandera de la II República Espanyola.
Idò a mi m'agraden les seves novel•les.
Crític, has de dir "no m'agrada gens com escriu aquest Albert Herranz"...i així i tot, a ningú no l'importaria sa teva opinió.
molt mal escriptor aquest Albert Herranz.