'The Pass' (2016) i 'Mario' (2018). Quan «marijugam» al futbol
Aprofitaré que estau amb aquella cosa del fumbol per recomanar-vos dues pel·lícules que xerren del tema. The Pass, joc de paraules amb fer-se un passi i entrar-li a qualcú, pel·lícula del 2016 dirigida per en Ben A. Williams i basada en l’obra teatral d’en John Donnelly. La vida de dos jugadors de futbol (Russell Tovey i Arinzé Kene) està a punt de canviar segons si es fan un passi en un moment determinat al proper parit. La nit anterior, mentre fan el bergant a l’habitació abans d’anar a dormir, un li entra a l’altre, cosa que els afectarà de diferent manera.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.