Maria del Mar Bonet rep el premi Alícia 2021 per la seva «excel·lència creativa, interpretativa i professional»
La Junta directiva de l’Acadèmia Catalana de la Música ha decidit atorgar el Premi Alícia 2021 a la trajectòria a Maria del Mar Bonet per la seva «excel·lència creativa, interpretativa i professional durant els més de cinquanta anys de trajectòria», així com pel «seu ampli reconeixement internacional i el desenvolupament d’una gran tasca de difusió i recuperació de la música tradicional i d’arrel».
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Un premi ben merescut. Molta enhorabona.
Es mereix aquest premi i molt més. Sempre l'he admirada per la seva manera de cantar, les seves cançons, la seva veu, la seva versatilitat i, sobretot, per la seva integritat humana, professional i cívica. Enhorabona, Maria del Mar.