Cultura presenta al nou director de l'ICIB, Jaume Reus, que abordarà la precarietat en el sector cultural
La conselleria de Cultura, Participació i Esports ha presentat aquest divendres al nou director de l'Institut d'Indústries Culturals de Balears (ICIB), Jaume Reus, la institució de les quals abordarà, entre altres reptes, «la precarietat estructural dels treballadors» de l'àmbit cultural.
En aquest sentit, han detallat que el Pla de Gestió de Reus per al nou organisme se centra en cinc eixos: l'impuls dels sectors culturals, la democratització de la cultura, la internacionalització, les sinergies institucionals i les especificitats territorials.
La consellera de Cultura, Participació i Esports, Fanny Tur, i la directora general de Cultura, Joana Català, han presentat a Reus com a director de l'ICIB i han destacat que ha estat seleccionat mitjançant una convocatòria pública per comissió de selecció integrada per l'Administració, l'Ens Públic de Radiotelevisió de les Illes Balears i les associacions empresarials del sector cultural de les Balears.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.