Cort edita els premis Ciutat de Palma de novel·la i Joan Alcover de Poesia
L'àrea de Cultura, Patrimoni i Memòria Històrica i Política Lingüística de l'Ajuntament de Palma ha presentat aquest divendres a la biblioteca de Cort l'edició dels premis Ciutat de Palma de novel·la i Joan Alcover de Poesia 2018 que s'ha fet a càrrec del Gall editor.
El regidor de Cultura, Llorenç Carrió, ha destacat que per al seu departament «aquestes obres són l'eina més important que tenim per demostrar el nostre suport als creadors i la seva taca i mostrar el nostre compromís amb la literatura catalana».
Carrió ha agraït el paper dels jurats de les dues categories i la presència dels autors (Francesc Puigpelat i Carles M. Sanuy Bescó) per haver-se desplaçat para presenta la seva obra.
A més, ha qualificat la novel·la 'L'amant de Rebis' de Puigpelat de «relat d'amor detectivesc amb una protagonista, Clara Capell». Respecte a l'obra de Sanuy, 'L'ordre de les coses' Carrió ha definit al poeta com «un dels grans rapsodes i actuals». «M'ha sorprès al la seva manera de cartografiar les ciutats des de tots els sentits», ha afegit.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.