Contacontes, conferències i poesia per retre homenatge a les dones escriptores
L'Ajuntament de Palma, a través de l'àrea d'Igualtat, Joventut i Drets Cívics i de les biblioteques municipals, ha elaborat un programa divers del 15 al 22 d'octubre per commemorar el Dia de les Dones Escriptores.
Segons ha explicat aquest dijous el consistori, la iniciativa compta amb la col·laboració del Gremi de Llibreters i s'inclou dins dels objectius del Pla d'Igualtat. El programa començarà a Flassaders el 15 d'octubre, Dia de les Dones Escriptores, amb el contacontes 'Les comptadores', que presentarà al públic infantil referents femenins de la creació literària.
Dia 20 se celebrarà a l'Espai Jove Tramuntana l'acció poètica 'Dones: paraules i imatges' per a joves d'entre 12 i 30 anys, amb poesia per sobre dones. Finalment, el 22 d'octubre l'escriptora i fundadora del Dia de les Dones Escriptores Laura Freixas impartirà a Flassaders la conferència 'El paper de la cultura a la (des) igualtat'.
Així mateix, les biblioteques municipals també commemoraran el dia de les Dones Escriptores amb clubs de lectura, contacontes i espais d'escriptores. La iniciativa del dia de les escriptores va néixer l'any 2016 amb la finalitat de difondre les obres culturals de les escriptores del passat i del present.
També a Illes Balears
- Primer comiat a Manel Domènech
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Denuncien que IB3 Televisió obvia el traspàs de Manel Domènech però informa sobre la mort de Manolo el del Bombo
- A la mort d'en Joan Taverner
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.