El Ballet de Moscou torna fidel a la seva cita nadalenca amb el públic de Mallorca
El Ballet de Moscou torna a Mallorca en la seva gira d'hivern | Foto: La Factoria
El Ballet de Moscou torna a Mallorca en la seva gira d'hivern, després de visitar una vintena de ciutats de tot l’Estat espanyol. En aquesta ocasió, el públic tindrà una gran oportunitat per presenciar dues obres mestres del ballet clàssic ‘El Llac dels Cignes’ i ‘El Trencanous’.
Per donar resposta a la gran demanda, la companyia afegeix una segona sessió del ‘Trencanous’, que omplirà de màgia el Auditòrium de Palma, segons ha informat l'organització. Ambdues peces compten amb la música insuperable del compositor més admirat de música per a ballets: el gran Tchaikovsky.
El Llac dels Cignes és probablement l'obra més representada de la història i més benvolguda pel públic. El Trencanous és una obra plena de fantasia; els protagonistes Clara i el Trencanous ens transporten a un conte fantàstic ple d'aventures i ens delecten amb danses sublims gràcies a la coreografia original de Marius Petipá i Lev Ivanov.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- El jurista Lluís Segura analitza la sentència del TC: «És una mala notícia per a la protecció dels drets lingüístics»
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.