Es publica el calendari provisional del Pla de Formació Lingüística i Cultural (FOLC)
La Direcció General de Política Lingüística ha presentat el calendari provisional del Pla de Formació Lingüística i Cultural (FOLC), tant dels cursos com de les proves lliures, que es duran a terme entre els mesos d’abril i maig de 2016. Es preveu que el període d’inscripció per al FOLC s’obrirà a principi de març i que tot el procés (publicació dels resultats definitius i lliurament dels certificats de capacitació) acabarà el 20 de juny.
En el FOLC es treballen els continguts per obtenir els certificats de capacitació en llengua catalana per a l’ensenyament al primer cicle de l’educació infantil —0-3 anys— (CCI), al segon cicle de l’educació infantil i a l’educació primària (CCIP), i a l’educació secundària (CCS). Aquesta titulació, per tant, és un requisit per exercir la docència a les Illes Balears.
Cal recordar que al mes de novembre, les directores generals de Formació Professional i Formació del Professorat, Maria Alorda; de Personal Docent, Rafaela Sánchez, i de Política Lingüística, Marta Fuxà, es van reunir amb l’objectiu de coordinar convocatòries i accions.
Amb aquesta previsió es donaria resposta a les necessitats del col·lectiu docent, ja que per la seva banda la Direcció General de Personal Docent, a pesar que encara no té el calendari definitiu, ha assegurat que fins al dia 7 de juliol els interins podran presentar els certificats de capacitació o les acreditacions de coneixements de llengua catalana pertinents.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.