Quines són les notícies que no han explicat els mitjans?
El Grup Barnils presenta la 5a edició de l'Anuari dels silencis mediàtics a Palma
El Grup de Periodistes Ramon Barnils presenta aquest divendres, 25 de setembre, a partir de les set del capvespre a la sala d'actes de Can Alcover de Palma, la cinquena edició de l'Anuari Mèdia.cat dels silencis mediàtics. L'acte de presentació es farà a partir de la xerrada 'Què és allò que els mitjans de comunicació no expliquen?' que congregarà a Francesca Marí, periodista del diari Última Hora, Maria Fuster, autora d'un dels reportatges d'investigació de l'Anuari d'enguany i Elisenda Rovira, coordinadora del projecte.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.