Maria del Mar Bonet canta Rosselló-Pòrcel avui a Banyalbufar
Bonet i Mesquida actuaren plegats a la cloenda de l'any del centenari del poeta mallorquí Bartomeu Rosselló-Pòrcel. | Pere Bota.
Banyalbufar31/08/14 0:00
És palesa l'admiració de Maria del Mar Bonet pel poeta Bartomeu Rosselló-Pòrcel, ja cristal·litzada a diferents actes i projectes de la popular cantant mallorquina. Aquest diumenge, Bonet tornarà a retre-li un homenatge, aquesta vegada a la parròquia de Banyalbufar a les 20 hores, acompanyada pel poeta Biel Mesquida.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.