Sentit record a Llompart
L’exalumne de Llompart i professor Jaume Corbera fou una de les persones que rememorà els seus versos ahir al cementeri
Palma28/01/13 0:00
Versos, vivències i flors en record de Josep Maria Llompart (Palma, 1925-1993). Amics, alumnes, escriptors i familiars del poeta, activista i intel·lectual es reuniren ahir al matí al cementeri de Palma per retre-li record. Avui es compleixen 20 anys de la mort de l’autor de Poemes de Mondragó i la societat civil torna a ser l’encarregada de mantenir-ne vius l’esperit i l’obra. Ho féu davant la seva tomba, on reposa al costat de la seva esposa, Encarna Viñas.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tota la raó del món que el record serà present tot l'any gràcies a la societat civil, perquè si hem d'esperar que aquest govern faci alguna coss al respecte podem esperar asseguts