Preocupació a Cort per l’estat de Bellver
L’Ajuntament presentarà a l’1% del Ministeri de Cultura dos projectes de restauració del castell. El més immediat és el que afecta l’escala del passeig circular del baluard de ponent. El diagnòstic de la situació del fossat està en estudi
L'estat del castell de Bellver preocupa Cort. El monument necessita que s'hi duguin a terme accions que en garanteixin la preservació, i la manca de pressupost associada a la crisi hi juga en contra. Per això, l'Ajuntament de Palma té previst presentar a l'1% del Ministeri de Cultura (la Llei de patrimoni històric obliga a destinar una partida de com a mínim aquest percentatge a treballs de conservació) dos projectes de restauració que afecten "l'escala que hi ha al passeig circular del baluard de ponent" i el fossat.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si Balears fos un estat independent, no hauria de pidolar a Madrid per restaurar el seu patrimoni i hi hauria doblers més que suficients per mantenir-lo en bon estat.