Protesta musical
L’Orquestra Simfònica es plantà davant de Cort amb un concert protesta perquè no es facin efectives les retallades d’Ajuntament i Consell
Els músics de l'Orquestra Simfònica protagonitzaren ahir el primer dels concerts protesta que tenen prevists per mostrar el seu desacord amb les retallades que han aplicat al seu pressupost l'Ajuntament de Palma i el Consell de Mallorca.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
L'Orquestra Simfònica és patrimoni de tots. No ens podem permertre posar-la en perill. Ànims i coratge a tots els músics!
Molts d'ànims Orquestra! Ahir no hi vaig poder ser però estam amb vosaltres. Sou la punta d llança cultural de les Illes. Que no us facin callar!! Endavant....!