Jornada de ball i intercanvi
La trobada de federacions de música i ball de les Illes Balears, reunida ahir a Palma per primera vegada, inicià l'activitat amb classes de dansa i música tradicionals de cada illa i una ballada oberta
Palma28/11/10 0:00
Els balls populars de cada illa, amb les seves particularitats, varen fer front comú ahir a les dependències del teatre Mar i Terra. Era la primera trobada de federacions de música i ball de les Illes Balears, que es reunia per primera vegada a Ciutat, en un encontre marcat pel nou escenari de Santa Catalina.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
es parla del ball eivissenc, com si fos una cosa anecdòtica i limportant eren els ball mallorquí i menorquí. es ball eivissenc són tres passos i au. a més, avui demati el senyor del grup de musica mallorquina amb el flabiol a la plaça de sant magí, començà a assajar en veu alta mentres tocaven els eivissencs, no esmentant mai k hi havien ballador i musics de les altres illes, amb un mallorcacentrisme sorprenent.