El Jazz Voyeur Festival s'obre a la Mediterrània
Els organitzadors del cicle han formalitzat aquesta setmana un acord amb l'European Jazz Expo de Càller per tal de fer un intercanvi amb vista a la propera edició
Palma23/11/09 0:00
"Està clar que el jazz va néixer als Estats Units i que encara ens queden moltes estrelles per dur cap a Mallorca. Tanmateix, ha arribat el moment de mirar cap a Europa i cap a la Mediterrània". Així de clar ho té Roberto Menéndez, director del Jazz Voyeur Festival, després d'haver passat un cap de setmana a Càller, a Sardenya, durant el desenvolupament de l'European Jazz Expo 2009, en el marc del qual s'ha establert un conveni de col·laboració i intercanvi amb vista a la tardor vinent.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.