Xesca Ensenyat tornarà a les llibreries el 2010
Les jornades sobre l'escriptora pollencina es tancaren dijous amb una lectura. Sobre la taula, dos llibres nous i un premi
Palma31/10/09 0:00
Amb una lectura de texts de l'autora a càrrec dels seus amics. Així es va tancar despús-ahir, en el Club Pollença, l'homenatge que el Pen Català ha retut a l'escriptora Xesca Ensenyat, que morí aquest estiu passat. Alexandre Ballester, Miquel Bezares, Miquel Àngel Lladó, Bernat Nadal, Maria Victòria Secall i Joana Serra de Gayeta van ser els encarregats de llegir diversos fragments de l'obra de l'escriptora pollencina. També hi foren presents i van llegir Marc i Maria Cerdó Ensenyat, els seus dos fills.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.