Zones d'enterrament a la basílica de Son Peretó
El jaciment de Manacor conclou la campanya d'enguany
Palma20/06/09 0:00
La campanya d'excavació 2009 en el jaciment de Son Peretó de Manacor ha tret a la llum diferents zones d'enterrament, amb la localització de sis individus, en l'àmbit de la basílica on s'han dut a terme treballs de consolidació al conjunt arqueològic.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Visitant un recinte tan singular com aquest, hom s'adona que no sabem el que tenim a ca nostra! Un patrimoni històric tan ric i valuós que ja voldrien tenir altres col·lectius humans, molt més sensibles al valor de la història de la Humanitat!