Pol·lèntia: 1.000 m² de museu
Els tècnics presentaren ahir al Consorci l'avantprojecte del futur espai expositiu de la ciutat romana. Ara serà necessari cercar el finançament per dur-la a terme
Antoni Domingo i Joana Maria Palou presentaren ahir davant el Consorci de Pol·lèntia les línies bàsiques del futur museu de la ciutat romana d’Alcúdia. El projecte museològic contempla la construcció d’unes instal·lacions de 3.200 metres quadrats de les quals aproximadament 1.000 corresponen a l’espai expositiu i la resta a altres infraestructures com magatzems, una sala d’exposicions temporals, una zona d’ús restringit per a laboratori i un espai polivalent, entre d’altres. L’estudi encara manca d’un pressupost concret i el Consorci haurà de cercar una fórmula realista de finançament per tal de dur-lo a terme. De fet, el director general de Cultura del Govern, Pere Joan Martorell, i el batle d’Alcúdia, Miquel Ferrer, acordaren ahir viatjar a Madrid per presentar l’avantprojecte al Ministeri de Cultura i cercar la seva implicació econòmica.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.