D'illa a illa
El Govern incorpora la música al seu pla de foment de l'intercanvi cultural entre illes, que arrencà l'any passat dirigit a les arts escèniques. Es pagarà una part del cost de contractació als teatres
"Multiplicar la presència cultural de les Illes a l’exterior no em semblaria just si, aquí, cada illa no pogués gaudir del que es fa a les altres". Amb aquesta claredat s’expressà ahir el director general de Cultura del Govern, Pere Joan Martorell, en la presentació del Circuit d’arts escèniques i música de les Illes Balears. El seu objectiu és clar: facilitar l’intercanvi cultural interinsular. L’any passat, el Govern ja féu les primers passes en aquesta iniciativa, enfoncant-la exclusivament a les arts escèniques. Ara, amb la incorporació de la música, pren forma definitiva. El projecte dóna un nou impuls al protocol signat el juny de l’any passat entre la Conselleria i els tres consells insulars. Val a dir que, tot i que porti el nom de "Circuit", no s’hi defineixen espais concrets on s’han de dur a terme les actuacions ni es trien grups perquè en formin part. Seran els mateixos artistes els que hauran d’establir el contacte amb la sala que els vulgui contractar.
També a Illes Balears
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Ossifar torna a l'escenari en un únic concert a Inca
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
- El Tribunal Constitucional espanyol s'alinea amb Vox i supedita els drets dels catalanoparlants a la voluntat dels polítics
- El Teatre del Mar, ple a vessar per a la representació d’‘Els mots que m’han abocat al poble'
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.