Manacor s'endú el Bòtil
“Ganes de mus” i “Jaume I a la recerca de les paraules perdudes”, les dues obres guanyadores del certamen de Sa Xerxa Teatre
Palma21/07/08 0:00
Els ingredients per obtenir una bona combinació podrien ser: l’olor de vi, un caramull de botelles a punt d’omplir amb el producte de la pròxima collita, una mica de teatre, la lluna plena de Porreres, una ambosta de poesia i les parets velles i groguenques d’un celler. Tot això ho mesclam i ho deixam macerar dins el Bòtil.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.