Dijous es podrà contemplar arreu de l'Estat el darrer eclipsi total de lluna d'aquesta dècada
Madrid18/02/08 0:00
La matinada del proper dijous, 21 de febrer, tindrà lloc un eclipsi total de Lluna visible des de tot l'Estat espanyol i que es prolongarà, amb totes les seves etapes, durant 5 hores i 42 minuts. L'eclipsi total es produirà entre les 04.01 i les 04.52 (hora peninsular), segons informà l'Institut Astrofísic de les Canàries. Es tracta del darrer eclipsi total de Lluna de la dècada, ja que el satèl·lit no tornarà a veure's cobert per la Terra de manera completa fins a desembre de 2010.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.