La Sibil·la tornarà a sonar per Nadal a l'espera dels tràmits amb la Unesco
El nou Consell Assessor de Cultura Popular no es reunirà fins el proper mes de gener
La Sibil·la és un dels elements tradicionals de les festes nadalenques a Mallorca.
Palma08/12/07 0:00
Que la Unesco declari el cant de la Sibil·la patrimoni de la Humanitat era un dels objectius marcats pel Consell Assesssor de Cultura Popular del Consell de Mallorca, constituït el març del 2006.Presidit per Dolça Mulet, llavors consellera de Cultura del Consell, l'organisme es va marcar entre un dels seus objectius el de dur la Sibil·la fins a la Unesco i considerar el cant com a patrimoni de la Humanitat.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.