Precipitacions de fang
Situació prevista a les Illes: La situació sinòptica en superfície presenta un domini de les pressions relativament baixes amb una depressió no gaire pronunciada ubicada sobre el centre i l'oest de la península Ibèrica. En alçària: gota freda entre el golf de Cadis i el nord de Canàries. Menorca: hi dominaran els cels enterbolits per niguls alts i mitjans. A partir del capvespre podran caure quatre gotes acompanyades de fang. Les temperatures seran semblants a les d'ahir. Serra de Tramuntana: la nigulositat de tipus mitjà i alt es farà present arreu, tot i que haurà estones amb sol o ressol. No es descarten algunes precipitacions dèbils acompanyades de fang. Les temperatures no experimentaran canvis importants. Llevant: hi haurà cels mig ennigulats per niguls alts i mitjans, més abundants durant la segona part del dia. Independentment, apareixeran algunes bandes de niguls baixos arran de mar. Les temperatures en conjunt no experimentaran canvis. Migjorn: hi haurà cel entre mig i molt ennigulat amb domini del sol o ressol fins a migdia. L'ambient serà bascós, amb temperatures i amb humitats elevades. Pla: hi haurà cel mig enterbolit per niguls prims i mitjans. A partir del capvespre s'esperen precipitacions dèbils acompanyades de fang. L'ambient serà càlid i humit. Raiguer: hi haurà cel mig enterbolit per niguls alts i mitjans, més espessos a partir del capvespre. A més es formaran bandes de niguls baixos a la costa. L'ambient serà càlid, amb màximes de fins a 28 graus a l'interior i de fins a 23 graus a la costa. Palma: hi dominarà el cel enterbolit per niguls prims i mitjans. També es formaran niguls baixos arran de mar. Temperatures estables amb poc contrast diürn. Eivissa i Formentera: hi haurà intervals de niguls alts i mitjans, més abundants a partir del capvespre. Les temperatures seran similars a les d'ahir. Estat de la mar: hi bufaran vents entre fluixos i moderats, de component est. La mar tindrà entre marejol i maror a tota la zona marítima. La visibilitat horitzontal serà reduïda per bromes i calitges. La temperatura de l'aigua a la nostra costa es mantindrà entorn dels 19 graus. Demà: el temps serà variable i canviant. Al matí podrà ploure dèbilment a qualsevol punt de l'Arxipèlag. Les temperatures no experimentaran canvis. Dijous: el cel serà variable i no es poden descartar algunes precipitacions dèbils acompanyades de fang. Temperatures sense gaires canvis.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.