El cantant Tomeu Penya comença a Son Amar la nova gira amb bon rotllo
01/04/07 0:00
EMILI GENÉ. Palma.
Tomeu Penya es va atrevir a anar més enllà en aquesta llarga campanya que manté des de fa dècades contra si mateix. El nostre músic més autèntic s'ha fet inimitable de la mateixa manera que s'autoconstrueixen els nord-americans. És un self made man, tant que aplica un mètode totalment heteredox i personal per fer-se a si mateix. Assassina els seus models. Impossible trobar uns malucs tan anti Presley com els que de Penya.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.